Med världens kortaste pressmeddelande gav Telia mig ännu en anledning att åka till WWDC. Skönt att saker och ting äntligen börjar röra på sig.
1 svar på ”Trött på emulerad hårdvara”
Kommentarer är stängda.
Med världens kortaste pressmeddelande gav Telia mig ännu en anledning att åka till WWDC. Skönt att saker och ting äntligen börjar röra på sig.
Kommentarer är stängda.
Testar att lämna en kommentar som @bolstad